Maak uw keuze

Veel gestelde vragen

Wat zijn de aankomsttijden?

De reguliere aankomstdagen zijn op maandag en vrijdag. Wenst u een afwijkende aankomst- of vetrekdag te reserveren, neemt u dan telefonisch contact met ons op. De aankomsttijden op maandag en vrijdag zijn vanaf 15.00 uur tot 17.00 uur. In overleg kunt u misschien al vanaf 12.00 uur arriveren. Houdt u er rekening mee dat enkele aankomstdagen, zoals bijvoorbeeld Hemelvaartarrangement, afwijken van de maandag en vrijdag. Op deze dagen bent u ook vanaf 15.00 uur welkom.

Ik red het niet om voor sluitingstijd aan te komen, wat moet ik doen?

Indien u op maandag en vrijdag na 17.00 uur aankomt geeft u dat dan telefonisch aan onze receptie door op telefoonnummer 043-455 22 22 of per e-mail naar info@mechelerhof.nl zodat wij aanvullende afspraken met u kunnen maken.

Wordt er bij aankomst een borgsom gevraagd?

Er wordt voor uw verblijf in een vakantiewoning geen borgsom gevraagd, wel vragen wij u een handtekening te zetten onder een formulier voor automatische incasso ten bedrage van € 50,- indien er onverhoopt toch nog iets in rekening te brengen is. In dat geval kunnen wij dat met een automatische incasso verrekenen. Buitenplaats De Mechelerhof gaat er vanuit dat u uw vakantiewoning na uw verblijf weer netjes achterlaat.

Is er standaard een kinderbedje, -stoel of -box aanwezig?

In uw vakantiewoning is niet standaard kindermeubilair aanwezig. U kunt een kinderbed, -box of -stoel bijboeken. Indien u gebruik wenst te maken van een traphekje dan is het mogelijk die in bruikleen op te halen bij de receptie.

Zijn er rookvrije accommodaties beschikbaar?

Er zijn diverse rookvrije accommodaties beschikbaar, deze kunt u met voorkeur boeken via het zoek & boek systeem.

Is het mogelijk om bij de vakantiewoning te parkeren?

Buitenplaats De Mecherhof is een autoluw park. Voor minder valide gasten bestaat er een mogelijkheid om in de nabijheid van de vakantiewoning te parkeren. U dient hiervoor een speciale parkeerkaart te vragen bij de receptie. Alle andere voertuigen dienen op de centrale parkeerplaats te worden gezet.

Is er een wasserette aanwezig op het park?

Wanneer u voor de receptie staat, ziet u links van u een klein gebouwtje. Hier bevindt zich de wasserette. Deze is geopend van 9.00 uur tot 21.00 uur. Hier kunt u gebruik maken van zowel was- als droogmachines. Wilt u gebruiken maken van deze faciliteit? Dan kunt u bij de receptie wasmunten (€5,00) en droogmunten (€5.00) krijgen. Waspoeder is tevens verkrijgbaar en vindt u in het parkwinkeltje. Een zakje waspoeder kost slechts €0,75.

Zijn er vakantiewoningen geschikt voor mindervaliden?

Er zijn geen specifieke vakantiewoningen ingericht voor minder validen. Er zijn wel diverse vakantiewoningen met uitsluitend een begane grond. U kunt deze selecteren tijdens het boeken (kies voor gelijkvloers). Informeert u verder bij onze receptie naar de mogelijkheden. Wij leveren graag maatwerk om uw verblijf te veraangenamen.

Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen is dat mogelijk?

Uw visite is van harte welkom op Buitenplaats De Mechelerhof. Blijven ze logeren, meldt uw gasten dan aan bij de receptie en betaal het geldende nachttarief en het bedlinnenpakket.

Is er een Senseo of gewoon koffiezetapparaat aanwezig?

U zet uw kopje koffie met een Senseo apparaat of gewoon koffiezetapparaat. Denkt u aan uw koffiefilterzakjes. Deze zijn uiteraard ook bij de receptie te koop. Sommige vakantiewoningen zijn extra voorzien van een Nespresso apparaat of Tassimo apparaat. De cupjes hiervoor zijn bij de receptie verkrijgbaar.

Is er een internetverbinding op het park beschikbaar?

Er is voor parkgasten een WiFi verbinding beschikbaar. Deze is kosteloos te gebruiken, maar niet altijd geschikt voor het up- en downloaden van heel grote bestanden, films of grote foto's als er veel gasten op ons vakantiepark aanwezig zijn. Probeer hier rekening mee te houden, dan kunnen we allemaal genieten van een goede verbinding.

Is er een vaatwasser en/ of combimagnetron aanwezig in de vakantiewoningen?

In alle vakantiewoningen is zowel een vaatwasser als een combimagnetron aanwezig. U ontvangt 2 vaatwastabletten bij aankomst in uw vakantiewoning.

Hoe moet ik de accommodatie achterlaten bij vertrek?

U dient uw vakantiewoning bezemschoon achter te laten, het vuilnis weg te brengen, de afwas te doen, bedden af te halen en het beddengoed in de hal neer te leggen, koelkast uit te ruimen, uit te schakelen en open te laten staan en het (tuin)meubilair weer op de juiste plaats te zetten.

Wanneer moet ik de factuur betalen?

U dient 2 weken na boeking een aanbetaling van 50% te doen. De resterende 50% dient 4 weken voor aankomst per bank voldaan te worden. Indien u binnen 2 weken voor aankomst heeft geboekt dient u het reserveringsbedrag bij aankomst contant, per pin of credit card te voldoen.

Ontvang ik een betalingsbewijs?

U ontvangt geen betalingsbewijs van uw betaling. De afschrijving van uw bank is uw betalingsbewijs.

Wat moet ik bij betaling vermelden?

U dient bij betaling uw factuur- en boekingsnummer te vermelden. Deze kunt u linksbovenaan uw reserveringsbevestiging vinden.

Kan ik reserveren met voorkeur voor een bepaalde vakantiewoning?

U kunt telefonisch uw voorkeur voor een vakantiewoningnummer doorgeven. Hiervoor betaalt u € 15,- voorkeurskosten. Buitenplaats De Mechelerhof behoudt zich het recht voor een vergelijkbare accommodatie aan te bieden indien zich een ernstige storing of calamiteit voordoet waardoor de gewenste vakantiewoning niet beschikbaar is. Uiteraard krijgt in in een dergelijk geval de voorkeurskosten teruggestort.

Is het mogelijk een optie te nemen op een reservering?

Het is mogelijk om telefonisch of per email een optie te nemen op een reservering. Wij vragen u dan binnen een afgesproken termijn, binnen maximaal 7 dagen dient u de optie definitief te maken of te annuleren. Na 7 dagen wordt uw optie automatisch omgezet in een definitieve boeking. Bij lastminuteboekingen, d.w.z. 14 dagen voor een bepaalde aankomstdatum, zijn optieboekingen niet mogelijk.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Indien u na het maken van een online boeking binnen 24 uur na het boeken geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, dan vragen wij u vriendelijk dit telefonisch of per e-mail kenbaar te maken. Wij zullen dan alsnog zorgdragen voor de verzending van uw bevestiging. Kijkt u vooraf altijd even voor de zekerheid in uw SPAM-box. Incidenteel zetten e-mailprogramma's een bevestiging in de SPAM.

Als u telefonisch heeft geboekt, en u heeft na reservering geen bevestiging per e-mail of post ontvangen, vragen wij u vriendelijk dit telefonisch of per e-mail kenbaar te maken. Wij zullen dan alsnog zorgdragen voor de verzending van uw bevestiging.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Indien u rechtstreeks via Buitenplaats De Mechelerhof heeft gereserveerd (online, telefonisch of per e-mail) kunt u alleen schriftelijk annuleren. U kunt dit bijvoorbeeld doen via onze contactpagina. Vermeldt altijd het boekingsnummer.

Bij annulering betaalt u een vergoeding aan Buitenplaats de Mechelerhof. Deze bedraagt:

- bij annulering meer dan drie maanden voor de ingangsdatum, 15 % van de overeengekomen prijs;

- bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de ingangsdatum, 50 % van de overeengekomen prijs;

- bij annulering binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum, 75 % van de overeengekomen prijs;

- bij annulering binnen één maand voor de ingangsdatum, 90 % van de overeengekomen prijs;

- bij annulering op de dag van de ingangsdatum, 100 % van de overeengekomen prijs.

Voor de annuleringsvoorwaarden verwijzen wij tevens naar de algemene voorwaarden. Heeft u via een extern boekingskanaal of reisbureau geboekt dan dient u daar uw verblijf te annuleren.